Friday, December 9, 2011

families are forever

Assalamualaikum , hello people :)

YEEEEHAAA ! kejab lagi nak balik Johor Bahru. Yup my hometown. Almost two weeks tak balik. rasa macam 2bulan.2tahun pun boleh sumtimes. haha. *macam ngada-ngada kan? so what? kihkihkih. 

i miss my family sangat. Even aku nih anak pertama tapi disebabkan saya mempunyai seorang adik lelaki sahaja. Jadiknya aku lah anak pertama perempuan dan anak terakhir perempuan. Boleh gituu? Itu yang menyebabkan aku berbeza dari yang lain-lain. haha *macam syok sendiri kan? 

okay even kije berlambak plus lagi beberapa minggu je nak final kan. Tapi nak jugak balik rumah sebab rasa dekat rumah lah kita boleh berehat untuk beberapa hari melepaskan apa semua segalaa. Tapi sebenarnyaa aku takde lah berehat maana pun sebab aku mesti akan keluar merayap kemana kemari. hihi. *sambil menyelam minum air. haha. 


families are forever
home is the where people can understand you


#ouh please dengar lah lagu yang asyik menjadi kegemaran housemate aku
sampai dengar berulang kali nyee pun ! :)


byee !


♥ THANKS FOR READING ♥