Saturday, October 29, 2011

before mid sem :)

Assalamualaikum , hello people :)

oh well yeah ! lagi seminggu lepas itu start cuti semester selama seminggu ! HOORAY ! eh please sabar lah wahai hati ~ hihi cukup lah seminggu untuk aku melepaskan rindu melihat mukaa bak dan mama ku puas-puas ! cepat lah cepat lah cepat lah tiba waktu tuh ! BUT before aku bersenang-lenang untuk merasaa cuti seminggu itu _________ terpaksa lah aku merasaa akan minggu yang sangat memboringkan. yup NOT BORED BUT BORING. sangat lah memboringkan.

minggu yang penuh dengan test !
semua subjek kalau boleh nak buat test !
macam tak sempat-sempat nak buat minggu lain !
okay minggu yang sibuk dengan presentation !
assignment personal development kena submit !
!@#$%^&*

before aku terlupaa ! kenapa eh this semester aku jadik semakin pemalas. sangat pemalas untuk belajar dan siap kan segala kerja. kenapa? * dulu macam rajin sikit. haha. sekarang aku lebih sukaa tidoooo. yup habis kan masa dengan menghadap mimpi-mimpi aku yang indah sangat. whoaaaa. padahal masa nak naik semester baru nih bukan main lagi angan-angan nak buat itu ini semuaa kan? sekarang aku kalau boleh tiap-tiap minggu nak balik rumah. eh teruk betul lah. 

okay laaa enough until heree. 

" Who are you to judge the life I live? I know I’m not perfect and I don’t live to be. But, before you start pointing fingers, make sure your hands are clean. "
– Bob Marley




BYEEEE ('',)


♥ THANKS FOR READING ♥