Monday, August 29, 2011

HARI RAYA ! RAYAA MERDEKA !


Assalamualaikum , hello peopleee !

well dah lamaa aku tak update blog nih sebab busy gilee kot !
sajee buat-buat macam busy gilee HAHAHA

okay disebabkan esox sudah rayaa
memang cepat masa berlalu
tak dopek den nak kojarr nyaa * hmm macam rosak jee bahasa aku 

# sebelum aku meleweh panjang just nak buat ucapan ini ;

semogaa kitaa bertemu lagi Ramadhan yang akan datang. Adakah akan ku bertemu Ramadhan lagi? =.=  Dikesempatan ini jugak aku ingin memohon ampun dan maaf kepada sahabat-sahabat dan semua yang mengenali kalau aku ada terkasar bahasa, tersinggungkan perasaan sesiapa sahaja mahupun kesalahan yang aku terbuat secara sedar atau tidak sedar. Aku pun manusia biasa. Seikhlas hati aku menyusun jari memohon maaf akan kekhilafan diri. Salam Aidiliftri Maaf Zahir Dan Batin.


tak lupaa jugak ;

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 54 tahun kepada semuaa warga Malaysiaa. Dan kibarkan lah Jalur Gemilang. :)


p/s : kepada merekaa yang memandu untuk pulang ke kampung atau kemanaa sahaja. Memandu lah dengan yang berhemah. Mematuhi semuaa undang-undang. Jangan lah kitaa menjadik diantara penyumbang kepada statistik kemalangan di Jalan Raya :)

byeee ('',)


♥ THANKS FOR READING ♥