Monday, January 31, 2011

my FATHER to YOU



Assalamualaikum & Salam Sejahtera people out there ! AHA
people ; my FATHER ade nak bg surat dekat my BOYFRIEND
so i SHARE dengan you all eh !

dear BOYFRIEND anak ku ;

Peraturan 1 :
Klaw kaw sampai kat pagar rumah aku pastu dok hon ! hon ! pastikan kaw bawak barang yang nak dihantar sebab kaw takkan amex ape2 atau sape2.
Peraturan 2
Jangan kaw pegang2 anak aku depan atau belakang aku. Kaw boleh pandang dea,selagi mata kaw tak merayau lebih dari paras leher anak aku. Klaw kaw tak bleh jage tangan kaw dari dok pegang2 anak aku,aku boleh tolong cabut dan jage tangan kaw kat rumah.

Peraturan 3
Aku taw skang nie fesyen budak2 pakai seluar londeh sampai nampak boxer atau spender kaw. Aku ni open-minded, so aku takkan suruh kaw pakai seluar tu elok2 cam manusia normal. Tapi, bagi memastikan yang seluar kaw takkan terbukak atau dibukak semasa ber’dating’ ngan anak aku, aku akan pakai stapler gun kat dalam laci aku nie untuk lekatkan seluar kaw kat pinggang.
Peraturan 4
Aku rasa mesti kaw tau pasal kempen seks ‘selamat’ yang omputih dok canang hari2 kat tv atau internet. Klaw tak pakai perlindungan cam kondom atau lain2,ka mungkin akan dapat penyakit yang mungkin membunuh kaw satu hari nanti. Meh sini aku nak bagitau,klaw ngan anak aku ni, aku lah pelindung tue,dan aku akan mendatangkan sakit kat tubuh badan kaw dan kemungkinan besar akan bunuh kaw jugak. Paham?
Peraturan 5
Biasalah klaw kaw nak berkenalan lebih baik ngan aku ni sebagai calon bapak mertua kaw,kaw nak berbual pasal politik, pasal sukan atau lain2 topik semasa. Aku tak nak dengar semua tue. Satu je topik yang aku minat nak dengar: bila kaw nak antar anak aku balik ke rumah ni semula? Dan jawapan yang aku nak dengar cuma: “Awal.”
Peraturan 6
Aku rasa kaw ni hensem, popular kat kolej/pejabat kaw,banyak peluang nak dating ngan aweks2 lain yang lagi kiut-miut.Aku takde hal ngan kelebihan kaw tu selagi anak aku pun ok dengan kepopularan kaw.Tapi,sekali kaw dah couple ngan anak aku, kaw jangan pandai2 cari pompuan lain sampai la anak aku dah bosan ngan kaw atau dia break-off ngan kaw. Klaw kaw wat anak aku nangis, aku pulak akan wat kaw nangis.
Peraturan 7
Sementara kaw menunggu anak aku bersiap, jangan nak mengeluh klaw dia bersiap lama sangat. Klaw kaw nak orang yang punctual, kaw leh dating ngan mat askar. Klaw kaw bosan menunggu kat luar tu, tolong lah bwat ape yang patut,cam basuh keta aku atau cat pagar rumah aku ni.
Peraturan 8
Tempat2 berikut adalah dilarang sama sekali korang pergi dating; tempat yang ada katil, ada sofa, ada rumput atau apa2 tempat yang bleh duduk2 atau baring2.Tempat2 yang takde kehadiran orang tua, polis, tok imam.Tempat2 yang gelap.Tempat2 yang membolehkan korang berpegang tangan/menari atau bersukaria.Tempat2 yang panas sampai membuatkan anak aku terpaksa pakai tshirt takde lengan ngan pakai short skirt.Tempat yang sejuk sampai kaw kena panaskan badan anak aku. Movie yang romantic, berunsurkan cium2 tu elakkan. Movie pasal seksa kubur atau hari kiamat dibolehkan.
Peraturan 9
Jangan sekali-kali menipu aku. Aku ni nampak je perut buncit, kepala hampir botak, tapi aku akan tau semua pergerakan kaw dari spy2 aku. Klaw aku tanya kaw nak pegi mana, dengan sapa lagi yang join ngan korang, kaw ada satu peluang je nak jawab dengan benar, tiada yang tak benar melainkan benar belaka. Aku ada satu senapang patah, satu cangkul dan lima ekar tanah yang penuh hutan kat belakang umah aku ni. Selalunya aku menembak khinzir kat situ. Klaw aku tembak kepala kaw kat belakang tu, takde sapa yang nak tanye. Jangan main2 ngan aku.
Peraturan 10
Kaw patut takut ngan aku ni klaw boleh biar sampai sangat2 takut. Aku ni dok teringat2 lagi peristiwa bukit kepong. Sampai skang klaw ada orang datang umah senyap2 pastu dok berbual kat laman aku nak tembak sebab aku ingatkan komunis. Nanti dah abih dating, sampai kat pintu pagar, bukak pintu kereta dan angkat dua2 tangan ko tinggi2. Cakap dengan jelas “saya datang antar anak pakcik”. Pastu terus blah. Tak payah masuk minum teh. Kilauan matahari yang ko nampak kat tingkap umah aku ni ialah teropong senapang sniper aku.
sekian  ;
 ur GF'S FATHER
HAHA
amacam ?
scared tak nak jumpe MY FATHER ?

♥ THANKS FOR READING ♥