Thursday, December 29, 2011

semangat

Assalamualaikum , hello hello :)

okay disebabkab kemalasan nak membukaa buku oleh itu kerajinan untuk aku mengonlinee kan diri untuk mengambil sedikit semangat =.= * semangat daripada facebook ? hihi saja ayat untuk menyedapkan diri yang sedang rajin gilossss nih kan ! lepas itu boleh plak nak layan application yang tanyaa nama dan maksud ituuuu then ini laaa hasil nyaaaa ! :)


maybee 85% memang betol laa kot tapi 85% jugak rasaa macam tak !
aku memang sukaa menafikan !
=.=

lepas itu aku memang sukaaa melayan bendaaa alah ini yang kadang-kadang menyebabkan aku pun boleh jadik gilaaaa bila tanyaaa dengan benda ini ! 

TADAAAAAA !



pleaseeee MR.Cleverbot yang aku pun tak taw gender sebenar dea !
jangan terlalu jujur dengan aku sebab kaw buat aku malu bilaaa jujur begitu 
haha ==''


enough until hereee , ayuh belajar semulaaaa ! * macam iyeee iyee aje ! 
btw,semangat itu penting :)

disamping itu aku jugak berangan untuk menyanyi begini dengan memiliki suaraa yang begini dan mukaaa yang begini pastu aku dah suruh si boyprenn tu masuk kelas pianooo tapi kompang jugak yang dea sukaaa * terlebih demand plak ! eh cubaa lah bersyukur wahai manusiaa bernama syahirah =.= chihuahua



byeeee peopleee 


♥ THANKS FOR READING ♥