Monday, May 2, 2011

coming soon

Assalamualaikum , hi everyone :)

okay after abes paper jumaat nih
saya akan balek ke kampung halaman di johor bahru
dimana bak dan mama akan mengambil saya
dan saya akan bercuti selama 4bulan yaww ! :)

selama cuti yang berbulan nih saya yakin dengan diri saya
bahawa saya akan menjadi pengunjung setia wayang yang berdekatan
sebab itu memang hobi saya. so what? hihi

sebenarnya tak sabar tunggu cerita SEKALI LAGI :)
cerita nih kwar 30JUN ah . lambat lagi
tapi takpe saya akan tetap menunggu sebab pelakon dea sume saya minat !



si chantex LISA SURIHANI. tak kesah lah dea pelat R ke ape tapi dea mmg gojes

si kachak lelaki idaman saya SHAHEIZY SAM. you memang cool okay? :)

dengan si chumel adex MIA SARA

so tadi rajin pegi search sinopsis dea dekat GOOGLE

cerita dea pasal ;

" Arman (Shaheizy Sam) merupakan seorang pesakit yang percaya dirinya menghidapi penyakit autisme. Dia dijaga oleh ibu (Kartina Aziz) dan ayah saudaranya (Alex Yanz) selepas pembedahan. Dia dijodohkan dengan (Shasha Zurazie) atas pilihan ibunya. Satu hari, Arman diperas ugut dan kehadiran Amy (Mia Sara Nasuha) menyelamatkan Arman. Sejak hari itu, mereka berkawan baik sehinggalah hal persahabatan mereka diketahui ibu Amy, Shiela (Lisa Surihani). Shiela berang dan melarang Amy berjumpa Arman. Mengapakah Shiela berbuat begitu? Segalanya terjawab dalam filem romantik indah ini. "

okay tak taw whether sinopsis nih betul ke tak sebab cerita pun tak kwar lagi
klaw tak betul memang uncle google nih tipu aku and aku pun tipu anda-anda :)


TRAILER 


sekali lagi
" cinta itu milik kita "


support local film. hehe

bye :)

p/s ; okay memang sekali lagi 
masok exam marketing esox (",) 


♥ THANKS FOR READING ♥