Thursday, March 10, 2011

osk investment. yeah melabur.



Assalamualaikum & Salam Sejahtera people ;)
hari tu aku masok Young Investment Challenge taw under my course lah kan.
FINEST YEAH ! 
  finance association  (",)
ape benda tu ?
ouh. benda tu game pelaburan saham dekat OSK Bank Investment
50groups and open to part1-part5
mmg lah budak part4 & part5 bleh menang sbb deaowg ade pengalaman sbb da belajar kan
cam group aku pun beli je lah ape2 saham pun
tak taw untung ke rugi !
semalam plak majlis penutup
10groups terbaek kena present depan panel
naseb lah aku dapat top40 kn. ;)
pastu aku terlibat plak kena jadik " VIP services "
kena serve deaowg nak makan lah ape lah !
dush ; boyfie i makan pun i tak serve okay ? HAHA
pape pun FINEST mmg best + aktif btol ea !
GOOD

ni lah kad + button FINEST
ni half commitee yang join
baju FINEST yang santex ke ? HAHA
 okay ; budak kelas aku mmg tak baligh lagi " bak kata ustazah CTU " HAHA
tapi kiteowg da bleh stenby nak kawen ar even tak baligh ! kah kah kah
dah macam owg digi plak. KUNING. HAHA
ee. cam gedik-gedik kan? HEHE
konklusinya ; FINEST mmg best sangat ! 

♥ THANKS FOR READING ♥