Tuesday, December 21, 2010

♥ mixed. mixed ♥

Assalamualaikum & Salam sejahtera ;)
okay,mmg da lme tak update blog ni sbb buzy byk
buzy p jalan-jalan
sampai saket :'(

ary ni baru terase nk share aktiviti yg aku bwt time tak update blog selame beberape ary tu.

First Day
13/12/2010
yeah ! Air Terjun Kota Tinggi here I come. (",)
macam best kn? da laen sgt tempat tu. Ade gelongsor ala-ala Sunway Lagoon ;)
sorry lah picture aku takde sbb tak sempat nk amex2 picture ni. kang saje kamera masok air sbb taksub nk amex picture sgt.
pastu balek p lah singgah Bandar Kota Tinggi. mcm biase lah bandar dea ade byk jual kaen + tudung macam dekat Tangkak tu. Miss plak dekat Tangkak. :') 
Second Day
14/12/2010
okay. melaka. melaka and melaka again.
aku p Melaka Wonderland sbb mmg drpd ary tu pn nk p.
excited sgt dgn gelongsor yg macam-macam jenis ni.
galak sgt maen dengan adek ku saed. :)
mmg tak nk ketinggalan satu pun. sume nk rase. 
pastu da siap mandy2 sume. p balek hotel. tido kt D'Village.
dkt D'Village pn ade swimming pool jgk.
bak + mama + saed still larat nk mandy lg. tp aku da terbongkang tido.
mmg tak larat sgt sbb pale pn da pening. 
Third Day
15/12/2010
ikot bak + mama balek Kelantan plak. Kelantan tu kampung belah bapak. mase tu kn aku dgn demam-demam ikot jgk balek sbb uma takde owg. Mak enon nk p KL plak. mmg saket sgt time tu. dgn badan yg bisa + pale pening + menggigil kesejukkan. Allah shj yg taw. Dkt Kelantan pun aku terbaring je. Mmg tak larat sgt nk jalan + bangun. Kesian bak & mama nk jalan pn tak sedap aty kn. Tambahan aku muntah2 lagi. Serik sgt saket cm tu. Seriusss. Tapi alhamdulillah. Sesungguhnye setiap saket tu penghapus dosa-dosa.

finally,19/12/2010 smpy jgk dkt rumah lepas menghadapi macam-macam dugaan drpd Allah.Alhamdulillah.

for bak & mama : 
thank you sbb bawak p jalan-jalan
tp sedih sbb sera saket 
smpy kena p ospital + masok air 2botol lagi
mama : terima kaseh sgt sgt sbb uwot sera
sapu air kt muka + kepala
bersih kn muntah sera
bak : terima kaseh sbb bg sera semangat time saket
suh makan byk2 ! tp sera tak ley makan sbb nk muntah
pastu bawak sera p klinik pastu lastly p ospital
Sayang bak ngan mama sangat.sangat.
sera janji tak degil lagi pasni.

♥ THANKS FOR READING ♥